Ungefär så här...


Den är verkligen klockren! Du har helt rätt!

Igår tog jag igen allt jag har missat under tiden jag var borta. Senare på kvällen stack jag till gymmet för att gå på ett step-pass med lil' sis Niko och mami. Svettigt värre, men det behövdes verkligen. Har ju gått upp några kilon under semestern. Eller jag borde åtminstone ha gjort det, för jag åt allt jag kände för i ganska stora mängder. Men vågen här hemma visar dock att jag har gått ner i vikt. Måste kolla upp min våg, om den verkligen stämmer.

Idag är det sista dagen jag är ledig på ett tag, sen blir det massa jobb. Vilket jag är väldigt glad för. Älskar när pengarna rullar in. Det är ganska lång tid kvar tills jag flyttar in i min lägenhet, 187 dagar för att vara mer exakt. Men jag har redan börjat spana efter fina möbler och riktigt nice inredning. Lägenheten i sig kommer ju redan vara supersnygg från början, men den kommer behöva min egen touch. Köpte en limited edition flaska på flygplatsen i Turkiet. Tänkte att jag skulle börja samla på dem. För det finns väl inget mer svenskt än en hederlig Absolut-flaska?

Denna köpte jag:

Men de här måste också ha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Ta bort musiken!!!!

2009-04-28 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0