Vet inte var jag ska börja!

Kan väl börja med att säga att det är svårt att blogga idag, det tar jättelång tid. Dels för att mina hjärnceller är ganska långsamma idag och dels för att jag bara kan använda min högerhand att skriva med. Ni förstår i ett senare inlägg varför vänsterhanden är ur funktion, haha!

Igår var det påskmiddag i "La casa de Laröd". Vi åt god mat och och hade trevliga gäster på besök. Innan middagen "powerwalkade" jag med P.M.S (Pegah, Sara,Micki, och Nato såklart), haha! Vi gick en mysig runda vid stranden i Laröd. Det börjar ju bli lite utav en rutin nu. Hoppas det håller i sig.

Visste ni förresten att det finns champagne på burk? Det fick jag reda på igår under påskmiddagen. Intressepil!



Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0