Viva la vida!

Igår blev jag som sagt hämtad i Laröd eftersom jag visste att det kanske skulle slinka ner en eller annan dryck med alkohol, hehe. Satte oss på Viva och tjötade lite. Efter ett tag kom även Pegah och Sarisen. Skönt att man till och med kunde sitta ute. Blev sjukt hungrig på 2 sekunder och jag tänkte absolut inte kränga i mig en hamburgertallrik som vissa andra hade siktat in sig på, haha. Så det blev inget annat än.... gissa!? Sushi såklart!
Testade en ny meny på Fuji igår som heter "mama-set". Den är egentligen till för gravida som inte får lov att äta viss sorts fisk, men denna kommer jag nog hålla mig till ett tag för den passade mig perfekt! Yummi!



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Aaah titta alla mina älsklingaaar juuu! Tiitiii! Ville osså ju...:( Puss!

2009-04-08 @ 20:47:50
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0