You are my sunshine!

Idag har man fått mycket gjort. Började som sagt dagen med ett mindre trevligt besök hos doktor hot, efter det satt mamma och jag ute på trappan och solade ett bra tag. Vi snackade om allt mellan hundraser och bröstinplantat, haha! Tur jag har en så bra mamma, annars hade man ju inte velat åka på massa resor tillsammans. Men snart sticker vi i alla fall, jag vet att jag tjatar om det, men det ska bli så skönt att bara få komma iväg och koppla av. Stänga av mobilen och glömma allt som har med jobb och datorer att göra. Blir kanske något litet undantag om det skulle hända något extra intressant som är värt att blogga om. Då bloggar jag från Jordanien! Jag lääängtar efter den riktiga värmen!

På eftermiddagen stack jag till Väla för att träffa Gurre. Där träffade vi även Brani och Abby. De shoppade loss medans jag endast köpte ett bälte. Kändes jättekonstigt att jag inte var den som gick med massa påsar, haha! När vi hade tröttnat på Väla stack vi vidare till stan i hopp om att hitta någon mysig uteservering. Tror att vi har varit på alla ställen i hela Helsingborg idag. Antingen hade de inte börjat med ute-serveringen än eller så var det fullpackat med folk. Det slutatde i alla fall med att vi åkte till McDonalds och åt. Man får sig alltid ett gott skratt med de killarna.


Har glömt att visa min fina nya "80's-munkis-som-är-ett-måste-vid-sena-kvällar-på-Gröningen-i-sommar". Jag älskar den. Den är så "happy"!

Och så en bild som bevisar ett och annat. Är det verkligen bara jag som tycker att mina överarmar inte passar till något av resten av min kropp? I freaking hate them! Oh well, anypoo, jag får väl helt enkelt träna mer!

Hoppas alla har haft en underbar dag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lundberg

Kom igen E.... F*n inget fel på de armarna.... ;-)

2009-04-04 @ 00:43:22
Postat av: Micki

Aaaaah din mes!!!! Dina armar passar perfect!! Så het är du! "Anypooo" Hahaha! Palla att du jobbar...men du är väl ledig nästa helg? Med på mys hos Pegah i Bjuv??? ;) Puss!!

2009-04-04 @ 11:02:34
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: pegah

Eh ja! :D



Och kvinna kan du bli smalare ellor? ;)

2009-04-04 @ 11:21:38
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: pegah

Smal som en sticka redan juuuh!

2009-04-04 @ 11:24:37
URL: http://givelovegetlove.blogg.se/
Postat av: nikko

SLUTA du försvinner helt ju :( ... hahaha HALLÅ!? börja äta!

2009-04-04 @ 13:44:34
Postat av: Em

värsta superbloggaren ju! Inte konstigt att du tycker jag bloggar dåligt :P

2009-04-04 @ 14:05:38
URL: http://emmele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0