Activate your energy!

Jajamensan, imorgon blir det träning igen! Igår var ju Nikolina och jag ute i kylan och sprang. Niko visade sig faktiskt vara en riktig kämpe tills hon började gnälla om att hon hade ont i fötterna haha! Bra jobbat Niko, över all förväntning i alla fall! Nästa gång pallar du hela rundan!

Imorgon ska jag leka personlig tränare till Julie (Mrs Flädie). Vi ska till Aktiverum för att gymma lite. Hon ringde mig i ett "cry-for-help"-samtal och sa: "Alltså, när jag kom ur duschen nyss och kollade på mina ben, så såg det ut som att jag stod på ett par armar." Haha, stackars pinne! Så nu blir det raka vägen till gymmet för att "biffa". Hon vill ju ha Beyonces köttben, so we got work to do! Mycket Beyonce idag, hehe! Men hon har ju faktiskt en låt till varje tillfälle känns det som.

Måste bara föra vidare Julies "nya". Bad ass Julie - Dålig röv Julie. Hahaha!



Och för att liva upp stämningen ännu mer så följer här några bilder som man kan skratta länge åt, om man var där dvs:


Bild nr 1. - Mr Maric har somnat till på en soptunna någonstans i Allerum
Bild nr 2. - Foto taget 1 sekund efter att Julie haft kebabkrig med en tjej som inte visste vad hon gav sig in på, haha!
Bild nr 3. - Så kan det gå!
Bild nr 4. - Jag har precis vaknat och äter fukost med Julies katt Whiskey, på tu man hand. Gud så mycket hår man hade på den tiden. Tror till och med att detta var morgonen då detta citatet yttrades av Julie för första gången: "Alltså, jag önskar att jag var en katt, så att jag slapp gå till skolan, fast sen å andra sidan så hade jag ju inte kunnat gå och handla chips och dip när jag ville." Ja, Herre Gud säger jag bara. Alla de här uttrycken!
Bild nr 5. - Morgonpigg Julia, nä hon sover alltid med ett leende. Helt ärligt så sover hon faktiskt med ögonen halvt öppna. Jättecreepy. Hoppas att hon inte dödar mig nu. That's all!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha!



Den gamla goda tiden säger jag bara! Om tiden bara kunde stanna där och då...Sååå överdrivet kul vi hade...

Förresten, har du lust att dejta Whiskey igen så bor han numera i Ödåkra. Give him a call- han ser helt rätt ut för dig...



Nu ska jag vila mina ben...för att aldrig kunna gå igen...PUSS!

2009-02-19 @ 15:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0