Blå som en smurf!

Nähe he he! Ni kan glömma att ni får några intressanta inlägg i bloggen idag. Med tanke på alla de inlägg jag skrev igår så har jag ju nästan täckt en hel månad. Tar semester inatt. Det har ändå inte hänt så speciellt mycket idag.
Jag vaknade och sen åkte Igor och jag och solade. Japp, ni hörde rätt, jag solade! Jag blir faktiskt mycket mörkare. Fråga Igor! Han tyckte att jag blev svart, haha!
Efter det åkte vi och smygkollade på mitt blivande hem på östra vallgatan. Det höll på att renoveras för fullt, yippie!
När vi kom hem så var vi sjukt trötta så istället för att sitta i soffan och kolla massa tv så gick vi och la oss i sängen och sov någon timme (förutom att Igors telefon ringde precis när jag hade somnat, typiskt).
Natten kommer bli sjukt jobbig eftersom jag endast lyckats få 3 timmars sömn. Men men, sista natten sen är man ju ledig ett tag!

Nä, men vi säger väl så då!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ok kolla om fem min =)

2009-02-25 @ 23:44:06
Postat av: DAJANA

black jack dude ! haha lönt jag tyckte att jag var brun nu, om ja ställer mig vid dig miss catwalk lär jag bli värre än feta ost :(

2009-02-25 @ 23:59:58
Postat av: nikko

hhahaah du e sjuk.. wiie imorgon äre shopping yäääy

2009-02-26 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0