Breezy & Rhi Rhi

Citerar min mammas sms:
"Tur att du inte slösade massa pengar på att åka och se Chris Brown, han verkar ju vara en riktig skitstövel."

 Helt ärligt, jag hoppas verkligen att vad som står i aftonbladet inte stämmer till fullo. Gör det det så sjönk Chris Brown kraftigt i mina ögon! Han var ju den mest perfekta skapelse i hela världen tills jag fick reda på att han skall ha misshandlat sin flickvän och min idol (haha) Rihanna. Shame on you!
Jag tror att allt kändisskapet har stigit honom åt huvudet! Man tänker inte heller på att han endast är 19 år. Alltså bara en liten pojkspoling. Nä, nu styker jag ett stort streck över Chris Brown!


Mycket tråkigt...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: DAJANA

vad gullig din mamma är som håller koll på sånt, min mamma vet inte ens att han existerar! haha

2009-02-09 @ 23:33:54
Postat av: em

Äsch, hon vet bara lite om mycket ;)

2009-02-10 @ 01:15:03
Postat av: Husbie

I told you he was NO GOOD! hehe

puss

2009-02-10 @ 05:51:38
Postat av: nikko

något är billshit!!! HAHAAH det kan inte stämma :(

2009-02-10 @ 08:35:00
Postat av: Em

Ja, det måste vara BILLshit! ;)

2009-02-10 @ 22:13:44
Postat av: Johanna

Det där kan bara inte vara sant, han är lika oskyldig som michael jackson och r kelly haha. fast eftersom jag ska gifta mig med honom själv gör det inget om de gör slut... ;P

2009-02-12 @ 13:15:14
URL: http://classyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0