Ensamt på jobbet...

Trött är väl bara förnamnet. Känns som att jag har nålar i ögonen! Mitt företag har faktiskt bloggen att tacka för att jag fortfarande är vaken. Utan bloggen och Hanna som jag nyss har haft ett långt samtal med, hade jag somnat för längesen! Tiden går faktiskt fortare när man har någon att prata med. Vilket påminner mig om 3 amigos som kom på besök för någon vecka sen. Kom igen vetja!



Behöver jag ens skriva deras namn, hehe?!

Hanna får också vara med på ett hörn!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: nikko

hahaha awww stackare.. MEN FUUUL BILD HHAHAHA



duu, ring mig när du vaknar!! <3

2009-02-25 @ 08:42:05
Postat av: nikko

hahahaha pallar inte tidningen i dajanas ficka!! IDIOT! hahaha

2009-02-25 @ 18:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0