Flowerpower!

Idag känner jag mig lite som en räddare i nöden. Mamma hade lovat att väcka mig kl 15.00 men glömde givetivis att göra det. Så det slutade med att jag vaknade av mig själv kl 17.30. Det var verkligen tur att jag vaknade då och inte en halvtimme senare, and I tell you why.
Som jag skrev igår så skulle ju gubbarna komma idag för att tapetsera. Mycket riktigt så gjorde dom det. I samma sekund som jag steg upp från sängen, satte de upp första tapetlängden dock med ett "litet" fel. De hade satt upp tapeten upp-och-ner! Killar alltså! Och sen försökte de komma på olika teorier om varför det såg bättre ut med tapeten upp-och-ner, att man inte skulle lägga märke till det osv. Tro mig, både mamma och jag hade stört oss på det i evigheternas evighet om jag inte hade fått dem till att börja om jag sätta den på rätt håll. Tror ni mamma var glad att jag stoppade dem i tid? Gissa vilken bild som är rätt:
Igår när jag kom hem och gick igenom trädgården upptäckte jag årets första vårtecken. Älskar när jag får syn snödropparna, för då vet jag att det bara är några blomstersorter som ska blomstra och sen börjar det bli sommar. När krokusen kommer kan man ju nästan gå utan jacka. Woho, kom igen sommaren!
Och på tal om inget alls så måste jag bara visa en kompis sjukt "söt-fula" och otroligt goa hund. Khila heter hon, kelgalen till max och låter som en gris. Hon ska snart bli morsa by the way, om allt går som planerat. Happy humping, haha!
Nope, middagsdags! Vindruvor och knäckebröd. Ha! Vadå flygvärdinnedieten!?

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Sv: ja det tror jag också! Kroppen blir vad man gör den till! :-)

2009-02-05 @ 09:47:40
URL: http://ingelasdagbok.blogspot.com
Postat av: annika

tack så myk=)

2009-02-05 @ 11:35:31
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Alina

hihi nej det är jag inte:) bor i sthlm:)

2009-02-05 @ 13:54:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Husbie

Hehe, d var ju tur att du vakna i rätt tid! Asså när man tittar på bilderna o jämför så hade till o med JAG stört mig på d! Kunde blivit en j***a miss. hehe

Kommer bli jättesnyggt när d blir klart!

Puss!

2009-02-05 @ 16:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0