Fridfull helg!

Helgen då:
Det har verkligen varit en lugn och framför allt en vit helg. Jag har ju varit sjukt nyttig den senaste tiden (gått ner till ca 51-52 kg, inte långt kvar nu) så lördagen kom inte en dag för sent så att jag kunde äta precis vad jag ville. Blev kanske lite för mycket av det goda. Åt till och med en cheeseburgare på Mcdonalds (bara för att) trots att jag inte var hungrig.
På förmiddagen kollade Nikopiko, Dojjan och jag läget på Väla. Köpte inget för en gångs skull. Shoppingen stod Niko för. Blev väl kanske en eller annan sko för mycket. Så är det att vara tjej och beroende av skor. Efter en Chailatte, smoothie, is-te och en varm macka drog vi till Maxi och "storhandlade" haha! Sen blev det film-tittande i form av Gran Torino starring Clint "Clintan" Eastwood och sedan spelade Iggy, Niko, Dojjan, Korni och jag Buzz.

I söndags mådde jag lite dåligt utav allt jag hade ätit så det blev en riktigt lång promenad med Nato och Iggs. Vi vände när vi började närma oss Domsten, haha! Nu är jag back on track igen! As a matter of fact, det är dags för en Leksand med lax nu. So, smell you later!


Dojjan kan ringa samtidigt som hon dricker smoothie!

Jag och Nato som går "fot", duktig! & Niko "Miss linslus" ville inte vara med på bild så här är hennes macka istället haha!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Mmmm, den smoothie:n ser god ut! hehehe Den får jag testa nästa gång vi fikar. hehe

puss puss

2009-02-10 @ 05:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0