Grandad Iggy!

Jag älskar asos.com och det faktum att deras kläder alltid är precis som man tänkt sig när de landar i brevlådan. Har blivit beroende av ett par toppar som heter "grandad", varför just det namnet har jag ingen aning om. Men de sitter så otroligt fint och de är sjukt sköna. Har ju även inhandlat ett par jeans från asos.com som satt gjutet på mig. Dock lyckades jag ta sönder dem redan vid första "mötet". Lagade dock dem efter det, men klantarsel som jag är så har jag sönder dem på samma sätt igen. Efter det orkade jag inte laga dem igen. Lämnar nu istället över projektet till min mormor. Hoppas hon kan "heal:a" dem. Ska köpa ett par jeans till nästa månad, med samma namn som de jag redan köpt, nämligen "Iggy". Haha, tycker att det är sjukt roligt att de heter just det! Men jag är å andra sidan ganska lättroad.



Nu är det inte många timmar kvar tills jag ska hem och äta frulle hos Niko. Om hon har tur får hon kanske till och med peta på mina påsar under ögonen, haha!
Igår när jag kom hem till henne för att äta frulle så plingade jag på dörren och höll sen sedan för "titt-ögat" (som jag alltid gör). Niko vågade inte öppna, haha! När hon väl såg att det var jag efter många minuters väntetid fick jag äntligen komma in. Stackaren hade nästan tårar i ögonen. Trodde det var av rädsla först, men sen sa hon att hon hade haft ögonen öppna så länge medans hon tittade genom titt-hålet att ögonen började tåras, haha! Söte-göte!

Nä, nu har jag inte tid med detta längre, måste gå och prata med en vägg. Jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Haha, hon måste vara glad att se dig när du kommer hem o vet att hon ska iväg o jobba! usch jobbigt för henne. Men desto roligare för dig. =)

Sov gott sen!

Puss puss

2009-02-10 @ 06:01:22
Postat av: nikko

hahaha faktiskt inte så farligt. men hade inte varit fel att gå å lägga sig igen ju!!

2009-02-10 @ 08:35:55
Postat av: Katrin

Såg att du handlar på Asos, jag har aldrig vågat handla där eftersom jag är nollställd på storlekar.

Är just klänningarna jag är intresserad av, så undrar om du brukar eller har köpt någon klänning där någongång? Och isåfall hur storlekarna är (små/stora ody)? Ha de så bra

2009-02-10 @ 19:23:53
URL: http://avenueb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0