Inte så "fetisdagit"

Idag har jag gjort allt annat utom att äta semlor. Trots att folk har erbjudit mig minst 10 gånger. Jag har inte ens nuddat en semla, haha! And frankly, jag är inte speciellt sugen heller.
Imorse när jag vaknade hos Iggy pop (som Julia kallar honom) så klädde jag på mig och körde till Jules för frulle. Hon hade dock ingen frukost hemma, så vi körde till Konsum för att handla lite smått och gott. Det roliga i det hela: Julie och jag kommer fram till kassan, Julie betalar och jag står och kollar olika skvallertidningar:

Jag - "Suck, BlondinBella är i Veckorevyn."
Julie - "Man måste nästan köpa den bara för att."
Jag kollar i nästa tidning
Jag - "Tom Cruise ska bli pappa igen."
Julie . "Va!!! Är det sant!?"
Julie (i chocktillstånd) har betalat så vi lämnar affären. Snart hör vi dock en röst som ropar:
"Glöm inte era varor!!"

Hahaha! Tänk att lite skvaller kan få en att tappa allt (även huvudet) i några sekunder, hehe! Oj oj, vad Julie skämdes sen!

Efter frukosten, då vi konstaterat att jag har ketchup på mina ägg (så, nu vet alla det) ,Julia skär av kanterna från sina mackor (som en gammal tant) och att Julies katt Masse är en "attention whoreåkte vi sen hem till mig i Laröd. Tog Nato på en långrunda och därefter åkte vi en sväng till Väla. Sen var det snabba ryck igen. En snabb bit mat samt ett väldigt roligt samtal senare var vi på Aktiverum i sal 5, sittandes på våra yogamattor. Ytterligare 75 min yoga väntade oss. I love it!
En mycket bra dag, åtminstone tills man var tvungen att gå och jobba igen. Suck!




Seriöst, jag måste skaffa mig en mobil med bättre kamera!

Måste bara visa hur gullig Julia är mot sin pojkvän Tim. Miss housewife lägger inte bara in "the left-overs" i små söta skålar i kylskåpet, nej utan hon skriver även små söta meddelanden på dem, haha! Toffel!


Oh and yeah, jag ska definitivt skaffa mig en sådan här mössa. Kvittar om Igor tycker att den är tantig. I like it!

That's all!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Låter som ni hade en rolig dag tillsammans! =)



Jo, d ÄR tanting den mössan.

MEN, (som Tony Irwing brukar säga i Let´s Dance) den passar dig. =)

Puss

2009-02-25 @ 06:50:53
Postat av: DAJANA

haha pallar inte att du har smittat niko med ägg feat ketchup= klöökning :O hhahaha

2009-02-26 @ 00:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0