Jobbiga toabesök!

Ibland när man går på toaletten hemma hos Igor så upptäcker man märkliga saker. Har försökt att förklara för flera stycken vem det är som stirrar på mig när jag sitter där, haha! Låset på toaletten är sönder (av någon anledning, haha) och i samband med att det gick sönder så skrapades även ett ansikte fram.
Jag ska ge er två (väldigt suddiga) bilder som tagna med mobilen. Är jag bara helt vrängd i huvudet eller ser någon annan vad jag ser? Titta noga!


Visst liknar det väl ändå Adolf? Nej usch, det blir spackel nästa gång annars känner man sig nästan nerstirrad!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Nä...för fan. hehe Att du lägger ut d på din blog. haha

Folk kommer tro du e craaaaazy. hehehe

puss

2009-02-25 @ 06:39:16
Postat av: charlotte

Har du tappat det helt eller? hahahahaha

2009-02-25 @ 20:42:03
URL: http://chaarliiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0