Måndagsgossip!

I måndags efter yogapasset åkte jag hem till Micki smakade lite palačinka (pannkaka) som hennes pojkväns mor hade gjort, hehe. Måste nog ändå säga att det kvittar vilken kroat som har gjort dem, men de är så underbart goda! Jag lovar att svenska pannkakor inte ens är hälften så goda! Efter det åkte vi ner till Waynes och Micaela bjöd mig på en fika (thanx babe). Sen fick Micki "cravings" för inget mindre än sushi. Så vi stack till Fuji take away för att handla. Hade lite "stamkundssnack" med ägaren som tyckte att Igor (pojkvännen som han sa) var flitig att handla mat där men inte jag, hihi!
När vi kom hem till Micki igen tog det inte lång tid fören lägenheten var full med människor och katter. Det var Micki, Ashanti, Fia, Ramses, Sara och jag! Vad vi pratade om den kvällen vågar jag inte gå in på, men kul var det! Let's do it again sometime soon!



Och "high tech"-bilderna är lånade från mickimus.blogg.se
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

haha "high tech"! Hans mamma är dock ej kroat ;P

yesbox vi måste göra det SNART igen! Puss min kärlek

2009-02-25 @ 20:16:16
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0