Min hummer!

Igår tränade jag med Miss Julie igen. Vi var nog på gymmet i ca 2 timmar, haha. Men tiden går så fort när man har roligt. Har äntligen gått igenom alla mina träningsscheman med henne. De som min personliga tränare skrev till mig. Måste dock säga att Julie är "a tadd" bättre än mig. Hon kämpar i alla fall som en galning.
Senare på kvällen åkte jag hem till babesson. Det är så skönt att bara få ha honom i mina armar. Min lilla Iggy Pop, hehe!
Idag om ca en timme ska Yolie och yag på Yoga. Jag är ju vig som ett kassaskåp så vi får väl se hur det går. Måste snabba mig om jag ska hinna nu.
Höres snare!


Yepp, han är absolut min "lobster"!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: ako

Stackars Igor!!!

2009-02-23 @ 14:29:16
Postat av: Husbie

Mmm, fin lobster där i hinken. haha

puss

2009-02-23 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0