Minus en massage...

På fredag var tanken egentligen att jag skulle till Njuta Spa för massage. Men kära Nikolina har tydligen "bestämt" att hon, Igor och jag ska åka till Malmö ganska tidigt på dagen gå runt och shoppa lite och sedan äta middag. Vi har ju biljetter till Melodifestivalen som vi fick av min snälla mamma i julklapp. Så vid 19.00-tiden ska vi vara på den nya Arenan i Malmö för att se bland annat Agnes. Woho! Hot stuff!
Den kan nog bli en kanonkul dag/kväll. Bra tänkt Nikopiko! Får väll helt enkelt be snällt med "puppy eyes" så att min man ger mig en massage senare på kvällen.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Hehehe, ja d kan du få! =)

Puss

2009-02-25 @ 06:53:30
Postat av: nikko

DU SKA SKJUTA UPP DIN MASSAGE! igor kan massera dig hahahaha ... dude vi ska shoppa!!!!!

2009-02-25 @ 08:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0