Nattens "bravader"!

I natt har jag:
Gymmat, klarade bänkpressen helt själv, haha!
Sprungit på bandet
Druckit min Proviva
Ätit mina Leksand Knäcke *beroende*
Tagit del av några spännande saker på jobb som man inte får lova att skriva om i bloggen
Löst korsord
Lärt mig att ordet typewriter är det längsta ord som kan skrivas med tangenterna i en rad på tangentbordet

Och vips så var klockan 05.00, tre snabba timmar kvar sen får jag åka hem och sova! Woho! Jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb, jag älskar mitt jobb! *Intalar mig själv*
Snart frulle!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

D var ju ändå en hel del du hann me...hehe =)

Är du säker på att "typewriter" är d längsta ordet man kan skriva?? hehe Lr har jag som vanligt missuppfattat något?

Puss!

2009-02-03 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0