Njuta!

Nu har jag bokat tid på Njuta i Helsingborg. Fick ju ett presentkort i julas av en kompis. Det känns verkligen som att jag kan behöva lite massage. Valde "avkopplande spa-massage" för jag gillar inte sådana djupgående muskulära massager, tycker bara att dom gör ont. Lite klen, ja! Så den 27 feb blir det total avkoppling.

Något som också är bra är att Julie fick (som så många andra har fått) ett kort från Aktiverum som gör att hon kan träna en hel vecka. När den är slut ska hon "signa" upp sig för 12 månader på gymmet. Woho, äntligen någon som vill träna med mig på "snobb-aktiverum", haha! Ännu bättre att det är Ms Flädie i egen hög person!

Mycket på G nu känner jag:
20 feb
- Träning med Jules kl 08.00
20 feb - Ta en öl (rosé för min del) med Lina och Anna!
22 feb - Cardioträning med Jules kl 12.00
23 feb - Yoga med Jules kl 10.30
24 feb - Boxning med Jules 18.15
27 feb - SPA
Och såklart jobb emellan detta!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

tack för snacket hjärtat! :) love you.

2009-02-19 @ 20:51:21
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0