Offentliga dagboken på internet!

WOW, det var väldans vad populär min blogg blev helt plötsligt på bara någon dag. Men jag klagar inte, lustigt bara att så många fick för sig att läsa just nu. Vad kan det ha med och göra månne?

Anywho, idag är jag lite extra glad. Fick nyligen ett samtal från en kvinna på Helsingborgshem som ringde angående en lottning jag har varit med i. Och om allt går som jag vill så kommer jag snart ha världens finaste (helt nyrenoverad) lägenhet på Olymipa i Villa Skansen (mini-slottet). Kan inte fatta att just jag blev en av de tio. Nu måste jag bara bestämma mig för vilken av lägenheterna som passar mig bäst. Alla lägenheterna är ju så fina, de har till och med namn! Tror i alla fall att det blir någon utav "Hedda" eller "Linn". Åh, nu hoppas jag verkligen!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Ååååh vill du ha en roooomie??? :D:D

2009-02-19 @ 18:09:34
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: nikko

hej, får jag flytta in ;D HAHA

2009-02-19 @ 18:13:34
Postat av: Miss F2

Jojomensan jag har varit i de kvarteren någon gång när jag var på besök i hbg och de husen går inte av för hackor ;)



Hoppas allt går som planerat =D

2009-02-19 @ 19:03:21
URL: http://yousaidwhatwhat.blogspot.com/
Postat av: DAJANA

håller tummarna =)

2009-02-19 @ 19:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0