The riddle!

Okej, vi kör en gåta till folket:
Vem är det som går upp klockan 07.00 för att gå och gymma? Trots att träningsvärken sen dagen innan gör så ont att gångstilen man har, får Ozzy Osbourne att se ut som en normal människa?
Ledtråd:
Kortväxta, mörkhåriga och klena som få (och nej, det är inte rumpnissarna).
Svar: Ingen mindre än de här två idioterna

I should get some kind of reward for this! Det kändes seriöst som att jag hade sovit en kvart när väckarklockan ringde! Och här är ett råd till er som gillar musik. Använd aldrig en låt som ni gillar som alarmsignal, för tro mig, ni kommer börja hata den förr eller senare. Imorse tänkte jag "fan ta dig Kanye West, jag vill sova mer ju", men nej då var det "good morning" för hela slanten! Lyssna och, bestäm du!


 
Fick även sms av Julie (bara som grädde på moset liksom):
Julie - "Är hon vaken? Fan vad trött jag är"
Jag - Jag vill dö
Julie - Jag vill dö mer

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0