Tick tack...

Seg är bara förnamnet till denna natt! Så blir det alltid när det har varit en relativt spännande dag innan, så blir det helt plötsligt "torka" i flera månader. Känns som att jag sitter och räknar minuter nu, och det gör ju inte saken bättre. Den enda glädjen jag känner nu är förmodligen min hemska skadeglädje till att Gurre måste gå upp om en timme för att börja jobba, mohaha! Nej, men det är väl kanske det enda som är bra med att jobba natt, när folket kommer på morgonen och man vet at de har en hel arbetsdag framför sig medans jag själv får gå hem och lägga mig, haha!

Tänkte hinna med en snabb runda på gymmet också innan jag går hem och nannar. Mamma har också tagit tag i sin träning nu. Bravo! Vi har slagit vad (om vad vet jag inte än) att hon ska ha gått ner 10 kg tills april då vi ska åka på vår resa. Idag var hon på "indoor walking" som ska vara sjukt bra. Man tränar på en maskin liknande "crosstrainern" fast i grupp. Hon kom hem helt svettig och stolt över att hon hade bränt bort en halv pizza, haha! Duktigt gangsta!

Imorgon kommer målar-gubbarna för att tapetsera köket med vår fina fondtapet. Nog bäst att Nato hänger på mitt rum då så att de inte blir rädda för stora stygga vargen! Älskar när Nato precis har vaknat, för då kan man mysa riktigt mycket med honom. Jag inte låta bli att ta upp honom i min säng då. Han hoppar som sagt bara upp när jag ber honom, och så lägger han sitt huvud på min mage och nannar vidare. I love my faggetdog!

Nej, nu blir det en Cambridge-soppa med smak av banan, yummi! Smell you later!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Jaså? Vad har ni slagit vad om då? Ska bli kul att följa. =) hehe

Puss

2009-02-05 @ 16:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0