Utamanad igen!

Dåså, dags för ytterligare en otroligt spännande utmaning, haha! Denna är väl kanske dock lite mer finurlig än den förra. 
Micaela - www.mickimus.blogg.se har utmanat mig att "posta" den 6:e bilden från mitt 6:e album från min dator (tänk om man inte hade alla dessa bilder) haha!

Bilden kommer från mappen som heter "kvällspostens lucior", en tid i mitt liv då jag man nästan kände sig som en kändis med all uppvaktning, ompyssling och inslag i Kvällspostens tidning varje dag. Vi bodde på hotell under hela lucia-tiden och varje dag var det något spännande vi skulle hitta på. Var det inte någon kändis vi skulle träffa så skulle vi uppträda på olika stora evenemang. Just denna bilden kommer från kvällen då vi uppträdde på Nöjesteatern i Malmö, där musikalen Grease rullade för fullt. "Cara mia"- Måns hade ju huvudrollen, så det va ju klart att alla tjejer (utom jag, haha) höll på att svimma när han kom och hälsade på oss. Vet inte riktigt vad de ser i honom. Men men, smaken är som baken.



Då var det min tur att utamana 6 nya deltagare:

Nikolina - www.nikolinaaa.blogg.se (lillasyster såklart haha!)
Dajana - www.dajanaaa.blogg.se (för att du älskar utmaningar)
Fia - www.fialovegobbi.blogg.se (för att du bloggar för lite)
Charlie - www.chaarliiie.blogg.se (för att 99% av dina bilder är på negrar)
Lilla Frida - www.lillafridas.blogg.se (do it for Giganten)
Ekberg - www.classyfied.blogg.se (for old times sake)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Haha du behöver inte hata emily HAHAHAHAHA

2009-02-06 @ 14:00:05
URL: http://chaarliiie.blogg.se/
Postat av: nikko

hahaha, du e bäst!!

2009-02-06 @ 15:57:21
Postat av: Husbie

Alla UTOM du?? Nja, d har jag svårt att tro. hehehe

Hallå d e Måns liksom!? Hahahahahaha LOL!

Puss puss!

2009-02-09 @ 05:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0