Vårkänsla var det ja!

Skrev ju om hur jag kom hem från jobbet på morgonen och fick syn på snödropparna. Well, nästa morgon var det inte så mycket vårkänsla längre. Perkele satanens snö!!! Det var dock en liten sötis som vaknade och sprang ut för att hälsa på mig och fick syn på alla snöflingor and went wild, wild I tell you! Sen blev han jättenannig och jag med för den delen, så vi gick och la oss istället. Myspys!




Och nu till roliga timmen:
Julie och jag har varit i farten (fisen) igen och kommit på nya helt meningslösa direktöversatta meningar. Jag vet inte vem av oss som är sjukast egentligen.
*Nära skjuter ingen hare - Near shoots no hare
*Do not if it! - Gör inte om det!
*Sure thing chickenwing - Visst sak, kycklingvinge
*Hajar du? - Do you shark?
*Shot around yoursel! - Sköt om dig!
*What goes around comes around - Vad som går runt, kommer runt (låter som en könssjukdom, haha)


Och så lite "roliga" historier utan poäng (sjukt kul, om man är en sjuk människa):
*Vad är det för skillnad på en häst? Alla benen är lika långa, särskilt det högra
*Två älgar var ute och flög, så sa den ena: "Älgar kan väl inte flyga?" "Nä, men jag har röda kalsonger."

*Det var två älgar som satt i en tall och dinglade med klövarna. Då kom det en ubåt och landade i en tall bredvid, varpå den ena älgen sa till den andar: "Han bor nog där!"


Jepp, nu är saken biff eller the thing is beaf som vi hade sagt, vi har bestämt oss för att göra en Julie&Emilys Dassabok!


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi vilka härliga bilder!

2009-02-06 @ 10:16:22
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: DAJANA

just nu väntar vi på dig, bara så du vet din catwalkare! =)

2009-02-07 @ 12:41:39
Postat av: Micki

hahahahaaa "och nu till roliga timmen" du är sjuk!

2009-02-08 @ 12:27:51
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: Husbie

Hehe...man måste ha hört er hålla på o snacka så o försöka komma på allt d där för att d ska vara roligt. Som tur e har jag gjort d...så därför förstår jag varför ni tycker d e såååå roligt. Intern grejj helt enkelt! hehe

Puss!

2009-02-09 @ 05:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0