Värvning på gång!

Lovar att lägga in lite bilder och filmer från det "exklusiva genrepet" igår då vi var på Melodifestivalen. Men nu är det helg, och jag orkar inte sitta framför datorn och få huvudvärk.
Var nyss och kollade på min man som spelade träningsmatch mot något "hunna-lag". Ikväll ska Igge och jag först äta sushi och sen spela och biljard för att sedan gå på bio och se en efterlängtad film, hihi!

På måndag blir det minsan multi-inskrivning på Aktiverum, inte bara Julie utan nu även Niko ska skriva in sig. Woho! det kommer flöda svett! Julie behöver man ju inte precis tvinga sig med till gymmet, men Niko blir nog en lite svårare utmaning! Får lägga ner lite mer energi på henne, hehe! Hon vill ju gå ner i vikt till sommaren och vänta bara! Hon är i mina händer nu! Mohaha!
Så här kommer hon se ut till sommaren!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: DAJANA

du jag klarade 18,2 hahahahah :D fatta så arg jag var, fyfan :P

2009-03-03 @ 12:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0