Virveltrummor tack...

Och nu till det bästa! Jag kan knappt tro det själv, men det visar sig att jag idag har fått min allra första lägenhet! Wow, jag känner mig så vuxen, haha! Och det är ju inte vilken lägenhet som helst! Nope, det är nämligen min "Linn", som jag fick välja helt själv. Kan inte fatta att de valde mig som en utav de 10 personer till de 10 lägenheterna i Villa Skansen. Av alla dessa människor som sökte! Jag borde ta och köpa mig en lott eller något idag. I feel lucky!
Det är dock inte inflyttning fören i november, men det är nästa bara bra för då har jag mer tid till att planera och samla på mig lite mer cash!

Fattar ni? Diskmaskin, tvättmaskin, stort kök som jag älskar och jag får välja tapeter och detaljer! Det kan inte bli bättre!

Här bor jag! Välkommen på "housewarming-party" i november, haha!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis baby! D kommer bli jättefint, d e jag helt övertygad om! Jag vet ju hur du hjälpte mig med "designen" av min. hehe

Housewarming-party?? Den fattar jag inte dock. hehe

puss

2009-02-25 @ 07:02:12
Postat av: nikkkoo

fan va nice, lär vara stamkund!! fedefesterna osv.. :D HAHAH kolla jag planerar å sånt =)

2009-02-25 @ 12:19:13
Postat av: Dajanaa

grattis dude :D ellooooooooo stamkund som niko sär =) haha jag och niko ska vara dina gullungar =)

2009-02-25 @ 14:08:33
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0