Biffigt värre!

Dagen började inte så värst bra but then again that's the story of my life. Men sen gjorde min dag en 180-graders-vändning, nu är det helt plötsligt mycket bättre.
Ikväll ska jag äta middag hos en kompis som är sjukt bra på att laga mat. Älskar det, utan att lyfta ett finger så får jag mat. Det är ju nästan som magi, haha! Ska verkligen bli gott med riktig lagad mat för omväxlings skull, spisen och ugnen är ju fortfarande inte installerade så vi kan inte laga någon riktig mat hemma i Laröd. Tror det kommer dröja ett bra tag även efter allt är installerat, för att mamma kommer inte våga använda allt för att det ser så nytt och fint ut, hehe.

Mamma är förresten så snäll, tar min sida och förstår mig till 100% i alla lägen. High five!

Nu blir det lite gossip med Julie, en något dampig Julie som har stora problem med sina nya jeans, haha!

"I did it! Jag klippte öglan ha! Julia 1- byxan 0. Victory."

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0