Dared!

Micki Picki Päron Pung (www.mickimus.blogg.se) har utmanat mig i en riktigt svår utmaning

De som senare blir utmanade av mig MÅSTE alltså länka till min blogg i sitt inlägg, ballt va!? Haha!


Favoritstad:
New York
Favoritdrink: Mojito
Det galnaste du gjort: Kastat handgranat i lumpen (spränghandgranat 90), trodde att jag skulle kissa på mig!
Inom 10 år: Säkerhetschef på något stort företag, villa, volvo (xc60) och vovve. 2 friska barn, gift, nöjd med min kropp och inom 10 år är jag även riktigt nöjd med mitt liv. Jag kanske har fått träffa Chris Brown ca 10 gånger och blivit bästa kompis med Rihanna, men det är nog bara önsketänkande, hehe!
Favoritplagg: Klänning
Sjukaste drömmen: Kommer inte ihåg så många av mina drömmar, men i den senaste jag kommer ihåg skulle jag äta pizza ända tills min kompis la en riktigt stor loska i den! Haha!

Nu utmanar jag: Fia, Nikolina och Dajana!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: ako

Det var mycket på tio år...

2009-01-31 @ 20:06:50
Postat av: Husbie

Mojito som favoritdrink!?? Förklaring, tack! + XC60?? Vad hände med Lexus SUV:en??

Nu e jag helt förvirrad iaf...hehe

puss

2009-02-02 @ 13:57:27
Postat av: nikko

hahahah din meees skriv ditt namn när du kommenterar fattaruu!! ;D

2009-02-02 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0