GRÖN!

Jag har nog aldrig i mitt liv varit så avundsjuk som jag är nu. Pratade nyss med Micki i telefon. Gissa om hon var på Chris Browns efterfest och stod så nära honom att hon nästan kunde röra vid honom. GAAHH! Why oh why! Jag hatar mig själv för att jag inte åkte till Hovet och såg honom. Men ännu mer hatar jag Rihanna (som egentligen är min sanna idol) för att hon är tillsammans med honom. Nästa gång finns det inget som kommer stoppa mig, om jag så ska åka själv.
Jag lovar att om jag hade fått träffa honom en gång i mitt liv, hade jag kunnat dö lycklig.

Jag är fortfarande riktigt sur för att otroligt tröga JAG lyckas att prata i telefon under den perioden då Nikolina ringer mig från Hovet och vill spela upp "Take you down". Kill me!



 
Bild lånad och tagen av Micki: www.mickimus.blogg.se

Nu ska jag gå tillbaka till mitt oroligt förpestade och Chris-Brown-lösa liv!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

hahhaaha ameh gumman!!!!!!!!!!!!!!! Du är så söt...! Men ja...du missade ju faktiskt något. Men vi tar honom nästa gång!!!!!!Du SKA med! Puuss!

2009-01-26 @ 13:01:41
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0