Like a zombie!

(Det här inlägget tänkte jag posta i morse ca 10.00, precis innan jag skulle somna. Dock kom jag aldrig så långt utan somnade istället på datorn. Satans varma laptops kan bli!)

Allt jag har kvar att göra nu är att ta tag i att sova. Har varit trött sedan 03.30 i natt, och det kan somliga intyga. Blev ju knappast bättre av alla ballader som spelades. Men men, nu får jag i alla fall äntligen gå och sova, och jag vet precis vad jag ska drömma om.

Senare ska jag träffa Julie igen, har blivit en del fika och lite cruise på senaste med fröken Julie, haha! Får väl se om hon slavar med personalen på Mezo idag också med sitt lilla "go-do-that-finger", haha!

Nä, nu är det sweet dreams för hela slanten. Klämmer även en gammal goding till. Jag vet att alla tjejer var störtkära i den här killen:


..........

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var d du skulle drömma om då?? That is the question...

puss

2009-01-21 @ 21:50:58
Postat av: dajana

yeaah förmodligen, skrev ju det i smset, att vi skulle på b-day innan! =)

2009-01-22 @ 20:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0