Natten...

Natten har faktiskt gått ganska snabbt, Och så är det alltid när man har bra sällskap. Gurre aka G-force hittar alltid på något spännande på natten, haha!
Det är snart bara 3 timmar kvar tills jag ska hem och försöka sova trots byggarbetarna. Får väl skaffa mig ett par öronproppar, haha.
Idag har jag verkligen bevisat för mig själv att jag är sann djurvän. Jag får alltid ont i hjärtat när jag ser ett dött djur på vägen. Kvittar om det är en kråka eller en igelkott. Jag blir alltid lika ledsen, Men idag när jag på väg till jobbet i snöstormen, körde jag väldigt försiktigt men ändå lyckas jag köra på en stackars mus. Jag fick panik och körde till sidan av vägen och gick ut i snöstormen för att se om den klarade sig. Bryr man sig om djur då eller, haha!?

Bjuder på två bilder på två idioter på/utanför AROM, det århundradet det fanns till:

Satan va man såg ut! Det gäller dig också G!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0