Puh!

Oh Lord vad skönt det är att vara igång med träningen igen! Tror till och med att personalen på Aktiverum satte på takfläktarna för min skull idag, haha! Jag älskar att svettas! Byebye jul-kilon and hello beach 2009!
Visst har man alltid ställen på kroppen där fettet sätter sig extra mycket? Jag har 3 ställen: Överarmarna, magen och den sista är riktigt rolig, för jag märker det varje gång jag lägger på mig några kilon, nämligen min näsa. Haha! Min näsa blir större och köttigare. Jepp, jag hör hur roligt det låter. Men kolla här på denna bilden jag tog idag på gymmet:
Afro-nose

(And for the record, jag har inte vax i mitt hår, det är inte heller vattenkammat utan bara väldigt svettslickat, haha)
Jag är så mysig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Husbie

Fan! Nu får jag ångest för att jag inte har gjort något på flera veckor.=( D kommer var såååå jobbigt den 20:e när vi kör igång igen med fotbollen.

Puss!

2009-01-15 @ 05:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0