Be proud!

Idag kan jag verkligen stå rakryggad eller ja, sitta rakryggad i mitt fall. Innerst inne trodde jag faktiskt inte att jag skulle klara två "fettförbränningspass" på raken. Men hör och häpna, det gjorde jag! Anne-cha som hade båda passen efter varandra orkade knappt själv. Vet inte var jag får all den energin från. Dock märkte jag att det förmodligen krävs en lite större frukost om man ska orka så länge. Något som har slagit mig på senaste: Man blir så glad av att träna. Varför blir man på så bra humör när man har svettats lite?
Hur som helst, min glädje fortsatte ett tag till när jag kom hem och jag redan hade fått min lönespecifikation. Det brann nästan om pappret, haha. Men, som vanligt så åker hälften raka vägen in på sparkontot. Bra va morfar? Lite har jag nog tagit efter dig trots allt.
Imorgon när jag vaknar är det raka vägen till gymmet igen. "Fuskade" lite inatt (skyller det på nattpersonalen) så det får blir ett extra hårt spinningpass! Någon som hänger på?


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0