BitterF*ttan!

Japp, idag är jag lite bitter för en rad olika anledningar. Varför är det alltid så att när man når en topp då man mår jättebra, kan man nästan alltid vänta sig att stupa lika fort? Varför kan det aldrig vara bra hela tiden? Nej, jag ska låtsas som att det regnar denna gången (för det gör det ju ändå hela tiden).

Anyway, de senaste dagarna har bestått utav inget mindre än: Träning! Och när jag inte har tränat har jag förmodligen varit på väg till gymmet eller påväg från gymmet, haha. Har dock tagit mig hela vägen till stan (i helt vanliga kläder, alltså inte väktaruniformen eller träningskläderna). Jag känner mig helt felplacerad nu för tiden när man vistas bland folk i stan, haha! Fikade en sväng på Mezo med Niko, Maja, Charlie och hennes pv. Alltid trevligt med fina ansikten, hihi!

Och till folk som inte tror att jag äter. I do eat! Har till och med gått och blivit besatt av kött i form av ryggbiff. Och även sallad med balsamvinäger. Gott gott! Äta bör man annars dör man.




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast du borde nog äta lite mer. Bli inte allt för mager!

2009-06-18 @ 16:09:42
Postat av: nikko

ueeeeeee skabb bild, du ska aldrig med fota mig! haahah

2009-06-19 @ 13:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0