Gött kött!

Först av allt vill jag börja med att säga att uttrycket "Gött Kött" är mitt uttryck! Jag sätter härmed copyright på detta  . Så om ni skulle vilja använda detta någon gång måste ni såklart referera till mig! Och ni som inte vet innebörden med uttrycket borde helt enkelt inte använda er utav det! Så var det klappat och klart! Haha!

På tal om kött så var jag och Poppen på Brooklyn idag för första gången. Varför har man inte ätit där förut, kan man ju fråga sig? Jag vet att jag använder ordet "sjukt" en del, men detta var verkligen sjukt gott! Jag åt en jättestor och saftig entrecôte med coleslaw och Iggsy åt ryggbiff med världens godaste pommes och bearnaissås. Yummi in our tummys!
Gud vad jag har ätit mycket på senaste. Damn you Poppy! Men, man kan trots allt inte leva utan mat. Och speciellt inte sushi. Känns som att vi har ätit sushi varannan dag nu. Nästa gång har vi fyllt ett helt Fujikort med alla stämplar så vi får en gratis sushimeny! Woho!

Var även förbi min kära broders jobb igår. Va duktig han är! Det var faktiskt väldigt trevligt på Kopi Kafé. Och även roligt att detta faktiskt var enda gången jag verkligen kunde "bossa" med brossan och han var tvungen att lyda (eftersom kunden vet bäst) haha!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Iggy-pop

Poppen!? Vad har jag missat liksom...?? hehe

Ohhh, d ser sjukt gott ut! O jag som är så hungrig nu. =( Aja, jag får väll käka mina bullar snart här på jobbet. =( SUCK!

Vi cs senare baby!

Puss!

2009-06-04 @ 06:03:21
Postat av: Daj

hahaha fan vad sjukt :D justja du bodde i laröd, sofiero ;) hahahah PUSS!

2009-06-04 @ 10:05:14
Postat av: nikko

hahahahahha just det! ja glömde du sa ju det hemma också hahahah

2009-06-05 @ 18:18:12
Postat av: Sabina

Jag släpper inte dina ögonbryn, grymt snygga! Noppar du dem själv eller gåru till någon salong i Stan??

2009-06-08 @ 02:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0