I got nothing...

Återigen får jag väl be om ursäkt för dålig uppdatering, och denna gången har jag faktiskt ingen dålig ursäkt heller. Jag har varken varit upptagen eller haft ont om tid. Jag har helt enkelt bara inte känt för att blogga. I helgen har det inte hänt något intressant alls förut om igår då Poppy och jag först åt på Thai corner för att sedan träffa Micki och Vedran för att se Terminator Salvation på bio. Myspys! Filmen var faktiskt riktigt bra (så BlondinBella kan ta sin "Män som hatar kvinnor" och slänga sig i väggen) hihi!

Så var det måndag igen. Den dagen i veckan då den kommande helgen är som allra längst bort. Det är även den dagen i veckan då den gångna helgen är som närmast minnet. På gott och ont. Måndag är också den dagen då det känns som att tiden står still. Och jag kan tänka mig att måndag är den dagen då flest folk i världen går runt med ångest.
Tänk om det istället kunde vara helg hela veckan. Fast å andra sidan hade man kanske inte uppskattat helgen lika mycket om det inte fanns en måndag och om det alltid var helg. *Svammel svammel*.

Hela förmiddagen har jag legat inne med världens pirr i magen. Ett sådant pirr som man bara får när man är nykär eller om man vet att det ska hända något riktigt riktigt roligt inom en snar framtid. Jag tror bestämt att jag har gått och blivit kär i min nya lägenhet "Linn". För det är trots allt nästan 5 hela månader kvar tills jag flyttar in. Ha, Det rimmade! Anywho, jag har suttit och kollat igenom massa olika inredningssidor och fått massor med inspiration. Så i november gott folk, då kan ni räkna med att jag försvinner från civilisationen i några månader. All min tid kommer gå till att pyssla med Linn som jag nu valt att döpa om till Linnsay. Ja, jag vet att det inte är samma stavning som Lindsay Lohan, men vilket är finast? Linn eller Linnsay? Hur som helst, så har jag som sagt miljontals idéer om hur det ska se ut i min 2:a. Det kommer bli, alldeles alldeles underbart! Hoppas också på att familjen och jag kommer kunna fira jul hemma hos mig. Inte i Laröd, utan på Norra vallgatan, hos mig. Jag kan inte fatta att jag ska bli vuxen på riktigt!

Nä, nu är det dags för lite mat i form av linfrön, flingor och mjölle! Sen blir det spinning med Niko och Micko, haha!




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut att vara en mysig planlösning! hahaha, men seriöst, har du döpt din lägenhet? :P

2009-06-08 @ 20:35:16
URL: http://emmele.blogg.se/
Postat av: Em

Haha, det var faktiskt Helsingborgshem som döpte alla 10 lägenheterna till riktigt fula namn såsom, Alma, Hedda och Linn! Därför döper jag om henne! =)

2009-06-08 @ 23:22:19
URL: http://emilyfordummies.blogg.se/
Postat av: my

så ball planlösning! :D

2009-06-09 @ 20:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0