Nobody puts Baby in a corner!

För någon dag sedan kunde jag inte somna, så jag bestämde mig för att se en film. Gissa om jag såg Dirty Dancing? Den filmen skriker det väl ändå nostalgi om? Jag kan praktiskt taget alla repliker i hela filmen. Har man sett den många gånger då eller, haha? Fick till och med gåshud några gånger. Den tjej som inte får gåshud i den sista dansen då "Johnny" sjunger med i texten: "and I owe it all to you", är det något fel på! För säkerhets skull kommer ett klipp nedan med sista dansen, så alla vet vad jag pratar om. Var beredda att kolla ca 06.20 min in i klippet!



Nu är det inte många timmar kvar tills jag ska hem och nanna kudde och bli vaktad av min varg. Sötnosen ligger alltid precis utanför min dörr.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0