Walk the walk!

Den 17 juli händer det något jätteroligt! Då ska nämligen Micki och jag roadtrippa upp till Blekinge, Karlshamn för att modella. Vi båda hamnade på samma jobb, what are the odds, haha?
Det är hur som helst en jätteduktig tjej som heter Jennifer som ska sätta upp en utomhusshow under Karlshamnsfestivalen. Hon är makeup artist och kommer sminka oss och 5 andra tjejer till "de 7 dödssynderna". Det kommer bli så coolt! Kläderna, håret och framförallt sminket kommer bli sjukt ballt! Hon jämförde showen lite med en Victorias secret-show, dock med mer kläder, får vi hoppas, haha!

Jag vet att jag inte borde skriva detta för då händer det säkert, men jag har för sjuttsingen aldrig gått på en catwalk! Jag kommer trilla! Ah!! Miss Jay Alexander får flyga hit och lära mig gå i högklackat. Eller så frågar jag bara "the master of high heels", Niko! Haha!

Ser verkligen fram emot vår heldag i Karlshamn! Här hittar ni Jennifers hemsida: http://www.jenniferhakansson.com/




Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

Aaaah I can't wait!!!

Jag är bara rädd att det är värsta klackarna:( min tå du vet! Haha :( PUSS!

2009-06-10 @ 08:53:34
URL: http://mickimus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0