UVI!

Imorse träffade jag vackra Micki på jobbet. Hon har ju börjat jobba i receptionen. Så vi tog en liten frulle och tjötade lite! Så kul att hon också är på jobbet nu. And man is she hot news! Jag kände mig som en skugga jämfört med henne när vi gick till restaurangen. Killarna fick nog nackspärr när hon kom, haha! Om några timmar kommer hon hit igen. Får se om jag är lika pigg då.
Just nu har jag bara sjukt ont! Har snart druckit en liter JOKK tranbärsjuice, huskuren lindrar det i alla fall lite. Men buhu, imorgon blir det vårdcentralen om det inte har gått över! Och Fia, ja du gissade rätt, haha!
Nu kallar knäckebröden på mig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Micki

HAHAHA! Are u kidding me????? Örk.

2009-04-01 @ 07:23:49
URL: http://mickimus.blogg.se/
Postat av: fia

haha ja jag tänkte de.. bra huskur men gumman kolla de å få nåt ordentligt.

haha awe så fin micki va.. två snygga brudor konstigt dom hade nackspärr. pusskram

2009-04-01 @ 22:17:36
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0