Bemärkelsedag i Vejbystrand!

Kvällen var verkligen jättetrevlig. Maten var urgod. Alltid lika trevligt att träffa mormor och morfar och resten. Mormor ger mig tydligen tur enligt spåkvinnan. Ska man kanske köpa den där trisslotten nu då?
Detta fick verkligen bli min ätardag för just nu känner jag mig som ett bowlingklot! Fick ett mini-piano av morfar som han inte hade plats med. Passar mig jättebra! Tror ni att jag ska lära mig "river flows in you" i veckan? Kan redan början på iPhone pianot, haha! Jepp, jag är en sann iPhone-nörd! Kom och tänka på att hela min familj är väldigt musikalisk. Min mamma kan spela piano, min bror har spelat trumpet, min pappa likaså. Min morfar spelar nog nästan alla instrument och behärskar dom väldigt bra. Min kusin Daniel är otroligt begåvad, han spelar också på diverse brassinstrument precis som hans far. Och så var det jag, som spelar fiol. Det är väl egentligen bara min mormor som inte riktigt får till det där med toner. Hon sjunger ibland, och visst är det trevligare med någon som i alla fall försöker än någon som bara sitter tyst. Haha, hon är så söt min mormor. Idag berättade hon för mig att hon ofta tänkte på mig när jag jobbar natt. Hon tycker synd om mig. Och ska vi vara helt ärliga så tycker jag också lite synd om mig själv just nu. På 40 timmar har jag endast sovit två och en halv. Det börjar kännas nu vill jag lova. Men imorgon, då får jag "sova ut" I alla fall i 6 hela timmar innan mamma och jag ska till Landskrona för att hämta min nya runda säng! Yippie!

Här är lite bilder från kvällen:





Moffisen och jag på La plage 2004
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Kusinen:)

Tack, du e rätt så begåvad själv:)



So long:)

2009-10-04 @ 16:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0