En helt vanlig måndag/tisdag!

Jag har inte rört mig en meter idag. Jag har sovit bort hela dagen. Min kropp behövde nog verkligen det! Men framför allt så behövde jag äta. Så Poppy och jag åt en pizza från pizzerian vid mig på Olympia. Sen somnade jag igen, haha! Klockan 23.30 kom Jennifer och hämtade mig varpå vi hämtade Micki. Som tre lodisar åkte vi vidare till Burger King i våra myskläder. Det blev även lite Ben and Jerrys och kanelbullar!

Nu är klockan snart 02.00 och vi är pigga som mörtar! Vi har lyssnat på massa Michael Jackson liveklipp och sörjt lite. Det blev lite för deprimerande så nu är det Elvis Presley för hela slanten. "Aawaapapaduba a wappa bam boo!" Den mannen alltså, så sjukt het!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0