Grodor

Ord som har sagts på senaste:

Martin: "Ja, dom måste ju ha en banan framför sig."
Jag: "Öh, menar du inte morot?"

"Jag brukar gå runt och städa hos mina grannar, så får jag en gris."
Emilie Larsson (om Farmville på Facebook)

Micke!!!... aela?
Alex (en lite berusad kille som fick till helt fel smeknamn på Micaela)

"Kan dom inte uppfinna en mobil som är all-i-ett. Kamera, mobil, mp3, internet." *Jag sitter och håller i min iPhone*
"Oj, just det ja!"
Emily Kollberg

På Ica: "I don't have anymore palls." (jag har inga fler pallar)
Hanna Ayyach

"Aaah worms!" "Vadå worms, det heter ju Snake!?"
Emilie Larsson och Maria Af Lindeberg (om spelet på min jobbtelefon)

"Jag har foton på att det inte hände något" (om något som hände/inte hände på en kryssning, frågan är dock hur man kan ha foto på något som inte hände, haha)
Hanna Ayyach

"Eagle waiting for target. Alpha Theta Beta over." (ett sms till Julie när jag skulle hämta henne på jobbet)
Emily Kollberg

"Jag kunde inte sms:a dig på hela kvällen eftersom jag hade ont i en visdomstand." (en ursäkt som tar hem 1:a pris)
Anonym

Jag - "Hejsaaaan alfakryll!!!
Hon - "haha... snabela er vel ikke sååå mye bedre..;)
Jag - "Vad var det nu grodyngel hette? hahaha
Hon - "whhaaat? aner ikke hva det er !! haha
Jag - "joooo din vännina sa ju något om "rumpe..
Hon - "åååå du mener RUMPETROLL !! hahaha!
Jag - "HAHAHAHAHAHA JAAAA!!!!!
Emily Kollberg och Sofie Arjomandi från Norge


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micke(aela)

Hahahaha titiiti faktiskt.

2009-10-09 @ 12:54:31
Postat av: emi

haha tack för den!!!!

2009-10-10 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0