Käften snorungar!!!

Jag älskar min lägenhet, I really do! MEN, jag älskar inte att lyssna på alla dessa tonåringars problem. Jag har egna problem så det räcker och blir över! Måste dom skrika!? En annan försöker faktiskt sova! "Men assååå liksoooom, hallåååå, han ba', hon ba'" KÄFTFEN!!! Hoppas verkligen att Petriskolan läggs ner inom en snar framtid. Så man slipper de här fimperökande ungdomarna! Tills dess får jag väl sitta här i min fönsterkarm med mitt pekfinger och min tumme och låtsat att jag är en sniper på uppdrag! Pang pang, dang dang! Mohaha!
Japp, Tant Agda 96 har tagit över min själ!

Igår vaknade jag av ett annat mindre roligt ljud, nämligen sopbilen. Jag for upp i fönsterkarmen som en liten hundvalp och insåg att jag förmodligen skulle få en parkeringsbot om jag inte sprang ut på direkten. Mycket riktigt så sprang jag ut i min pyjamas, dock förgäves. Men men, nu vet jag, tredje onsdagen i månaden. Var parkerar vi då Emily? Någon annanstans!!! I december får jag ändå min riktiga parkering precis utanör Skansen så jag aldrig någonsin mer behöver leta parkering. Yeay!

Resterande timmarna av tisdagen spenderades på gymmet med Micki och Jennifer, ett snabbt besök på Fuji och en dusch senare var man på SF bio! Micki hade fått gratis biobiljetter till en förhandsvisning av en film som hette Zombieland. Den var faktiskt roligare än vad jag trodde att den skulle vara. Sjukt köttig, men det gillar vi!

Om någon timme kommer min far hem till mig. Han ska vara med när min soffa kommer. Äntligen! Skönt att kunna sitta någon annanstans än i min runda säng, haha! Nu är bara frågan var man ska placera den. Ska köpa mig en tv idag också men har inte bestämt vilken vägg den ska vara på. Det blir i alla fall en Samsung. Dock inte LED som jag tänkte från början eftersom den var lite för dyr just nu. En sådan kan man ju köpa senare i livet då man kanske bor ihop med någon. Denna gången blir det en jätte fin vit Samsung som faktiskt var den första tvn jag ville ha. Kommer passa perfekt in i min lägenhet!

Nej, nu blir det frulle i form av gurka och knäckebröd! As a matter of fact så blir det nog detsamma till lunch och middag! Tack och hej, kaviar!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0