Les möbles!

Det börjar arta sig i min nya lya! Jag kan nog till och med bjuda hem mormor och morfar på en kopp kaffe snart, haha! Igår fick jag som sagt min nya soffa och köpte min sjukt fina vita tv! Idag köpte jag en tvbänk och ett soffbord från Härliga Hem i Hyllinge! Mitt vanliga jag hade egentligen velat köpa möbler som jag kunde få hem redan idag bara "för att" (jag ska alltid ha saker nu nu nu), men jag blev övertalad att vänta i ca 2 veckor på mina nybeställda möbler så att jag istället blir 100% nöjd. Så tills mina möbler kommer in på lager får min älsklings-Samsung stå på golvet så länge. Vet dock fortfarande inte riktigt var jag ska ställa soffan. I need help!
Köpte två nyheter i butiken, tv-bänken Manhattan och soffbordet Basebox! Älskar bordet för att det är så modernt och praktiskt! Nu är det bara matsalsbord och stolar kvar, sen blir det inflyttningsfest! Who's up for that?! Me!!!!!

Imorgon blir det ett tidigt spiningpass och sen ska Micki och jag till Löddeköpinges Center Syd. Jag ska först och främst klippa mig (vilket jag inte gjort på ca 6 månader haha). Nu åker sommarslingorna av och det blåsvarta hösthåret på! Sen blir det nog lite shopping inför Sensation White i Köpenhamn som vi ska till nästa vecka!!! Måste hitta en vit klänning eller en space:ad vit topp, haha!

Måste bara berätta en rolig händelse i Villa Skansen. Jag (ägghuvudet) var bombsäker på att porttelefonen funkar precis som det ska. Med andra ord så ska folk som vill besöka mig slå ett nr som i sin tur gör att min mobiltelefon ringer och då ska jag öppna med en "*". Efter många försök var jag fortfarande övertygad om att det skulle funka. Så i ren frustration sprang jag ut till entrédörren i bara shorts och t-shirt (inga skor och inga strumpor) och stände dörrfan efter mig. Och eftersom jag var så övertygad så tog jag inte med mig några nycklar. Funkar porttelefonen?! Nope! Så där stod jag och hoppade så att mina fötter inte skulle frysa till is. Efter att ha ringt på allas nr i hela byggnaden visade det sig att min granne var hemma. Tur att man har så trevliga grannar. Hon bara skrattade åt mig. Pinsamt, men men!

Nu blir det mys med Micaela och Jennifer i vanlig ordning. Mammas pojkar alltså, haha! Jo men "hej, jag är 27 år och du förväntar dig att jag ska vara oskuld"! Vad tror den mamman? Vi bor i Sverige liksom, vi bär inte huckle! Shallas!!




Vackra Freida Pinto!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: annika

jag trycker # för att öppna min port..testat det?=P

2009-10-24 @ 17:45:06
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0