Life is a rollercoaster and this is my theme park!

Gud vilken lättnad! Spåkvinnan som Micki och jag var hos igår sa nästan bara bra saker. De dåliga sakerna visste jag redan om. Fast jag har ingen aning om hur hon kunde veta det. Keep in mind att jag inte sa ett ljud till henne om något, jag gav henne inga ledtrådar what so ever. Jag varken nickade eller skakade på huvudet när hon talade till mig just för att hon inte skulle få någon reaktion på något.
Detta var dock en ganska "creepy" situation eftersom 98% stämde. Det fanns saker som hon berättade som bara jag vet. Saker som är väldigt personliga.
Det verkar dock som om jag kommer vara ensam en bra tag framöver. Åtminstone när det gäller kärlek och förhållande. Men det gör inget. Jag behöver vara för mig själv och koncentrera mig på mina vänner min framtid och framför på allt mig själv.

Spåkvinnan sa inte bara saker om mig utan även något om alla i min familj. Allt stämde! Hur kan hon veta allt det? Läser hon min blogg, haha? Jag vill inte gå in på några djupa detaljer, men något som jag tog åt mig mycket av var det hon sa till mig om min framtid. Hon sa till mig att jag är sjukt gammal. Inte åldersmässigt, men gammal på jorden. Jag har levt i tusentals år, min själ har alltså vandrat här i evigheter (and Micki is brand new, haha). Det hon sa var att i alla de tusen år som jag har funnits har jag hållt på med musik. Jag har stått på stora scener. Det var även detta jag skulle komma att syssla med till slut i detta livet. Och detta sa hon efter jag hade sagt att jag ville bli säkerhetschef. Hon sa att jag måste hålla på med musik.

Ja, vi får väl se vart det här leder. Kanske tar upp fiolen igen då. Jag har i alla fall fått några milstolpar i livet nu. Men enligt henne så börjar mitt liv inte på riktigt fören jag är 27 år gammal! Tills dess "fattar jag inget alls!" Haha!
Undrar vem den "starka mannen som ska krossa mig" är? Hmm, jag får nog börja lyfta lite skrot på gymmet igen, hehe!

Detta var verkligen en jättebra upplevelse. Jag säger inte att jag tror på allt, givetvis tar jag allt med en nypa salt och inser att många av sakerna hon säger är baserat på statistik och fakta. Men det är ändå lite skrämmande hur hon kunde veta så mycket personligt om både mig och Micki.


Ciao!


Kommentarer
Postat av: annika

var hittade ni den spåkvinnan.. va intressant..vill osså.. kostade det?kram

2009-10-04 @ 14:25:40
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Kusinen:)

Låter läskigt!

2009-10-04 @ 16:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0