Mac n cheese!

Någon som är sugen på att äta en amerikansk middag med mig?



Inte det nä, då blir det mer till mig! Inte en kopp kaffe då heller nä? Nähe. Jag som nyss använde min kaffebryggare för första gången. Nej nej, då går jag väl och fortsätter tvätta mina kläder i mitt badrum då (med min sjukt hightecha tvättmaskin med inbyggd torktumlare, haha). Sen blir det mys och bus med MickiMus! Japp jag är grymmast på att rimma. Kanske skulle starta en karriär i freestyling. Jag blir som Eminen, fast neger!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Johanna

VAR har du fått tag på MacNcheese nånstans? det är så sjukt gott haha, berätta! :)

2009-10-26 @ 15:42:36
URL: http://classyfied.blogg.se/
Postat av: gard

jag vill också veta vart du hittat dem :( har letat massor.. :(

2009-10-29 @ 04:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0