Min första sambo!

Haha, Micki och jag lever verkligen sambolivet just nu. Idag har vi städat och diskat, varit och tränat på gymmet, kommit hem och lagat mat och sen gick jag till jobbet som en bra partner gör, hahaha! Skämt åsido så är vi faktiskt en great combo när det gäller att bo ihop. Tråkigt nog måste jag lämna henne redan imorgon för att flytta till min egna lägenhet. Men du är välkommen till mig när du vill min lilla "älsk...sötnos". Hahaha!
Det är faktiskt riktigt skönt att klara sig "själv", önskar bara att jag hade ett jobb som gav mer pengar. Bill Gates? Byta jobb?

På lördag händer det grejer, dels har Svante-vanten födelsedagsfest som kommer bli shibby och dels så ska jag medverka i en reklamfilm. Vi ska filma i 6 timmar, men jag hoppas att jag kan vara en bra skådespelare så att man hinner få sig lite sömn innan det är dags för fest! Slutar nämligen 08.15 på lördagmorgon och ska vara på filminspelning kl 09.00. Men vad gör man inte!?

Nepp, nu ska jag gå och tjöta lite med Hanna!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micki

Haha I love it! Du och jag Emily ;P

2009-10-14 @ 22:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0