That's what friends are for!

Idag sket jag rent ut sagt i min träning. Jag hade verkligen ingen ork. Men, man ska ju ändå inte träna varje dag. Börjar ändå till och med bli nöjd med min mage nu. Vill ju ha en sådan mage som "zumbatjejerna" ligger inne med. Är inte långt därifrån nu.

Idag har jag talat ut som Mange Schmidt hade sagt. Pratade med Micki som alltid lyckas banka vett i mig. Love you for that! Det är inte många människor som jag kan berätta "allt" för, men Micki är en av dom människorna som man verkligen kan lita på. Och även en sådan människa som lyssnar. Ibland blir det ju lätt bara en "en-vägs-lyssning" och det får ju inte båda ut något av.

Senare idag ska jag på slutbesiktning av lägenheten, pirrigt, för nu är den ju faktiskt helt färdig! Nedräkningen har verkligen börjat nu. 10 dagar kvar, sen är nycklarna i mina händer! Skönt att veta att jag har så snälla vänner som kommer och hjälper mig att borra och annat i lägenheten. Jag hade förmodligen klarat det själv, men det ska ju helst bli snyggt också. Det tackar vi för and dinner is on me!
Och när vännerna inte hälsar på hade jag tänkt att köpa mig ett nytt husdjur, nämlgen en minigris. Den kostar 8500:- och blir bara 35 cm hög, haha! Nej, jag skoja bara, men Gud så underbar liten skapelse, bättre än alla chihuahuaor i hela världen!

Nu blir det kaffe!


"Zumbamage", haha! Förlåt mamma!


Minigrisen


Älskar dig!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Micke(aela)

Så himla fin är du <3 Älskar dig!

2009-10-09 @ 01:44:49
Postat av: Danne(iel)

Men du har ju knappt någon mage kvar, du behöver inte anstränga dig mer:)



Och, det där med minigris, föreslå att farsan ska skaffa en!

2009-10-09 @ 16:54:47
Postat av: peggy

omg omg omg kan man verkligen köpa minigrisar?????? Jag vill ha en NUUU!!!

2009-10-10 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0