This is it!

Om två timmar är Micki och jag i Landskrona, hos en kvinna från slovenien. Jag börjar få lite kalla fötter, för jag vet att jag kommer tro på alla ord hon säger till mig. Så godtrogen är jag. Tänk så har hon bara massa dåligt att säga om mig. Tänk så är det inte något så som jag har tänkt mig. Jag vet att jag ska ta det här med en nypa salt, men jag kommer nog ändå alltid undra. Om det nu finns en Gud och om så många människor påstår att dom har sätt spöken, varför skulle detta vara omöjligt? Kalla detta löjligt och onödigt om ni vill, men tänk så besitter den här människan faktiskt kunskap om framtiden.
Äsch, nu finns ju chansen rakt framför mig. Ser ingen anledning varför jag inte skulle ta den! Ni får kanske höra lite om dagen imorgon. Om jag känner för att dela med mig dvs.

Senare ikväll blir det 80 årskalas för moffissen (morfar). Det blir garanterat god mat i Vejbystrand! Nej, nu måste jag äta frulle om jag ska orka med detta! Frågan är hur jag ska hålla mig vaken efter att ha jobbat hela natten!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0