Wall of fame!

Det kommer förmodligen bli mycket lägenhetsprat här på bloggen ett tag framöver. Men alla som har flyttat till eget någon gång kan nog känna igen sig. Man vill ju att det ska bli fint och personligt. Det är ju trots allt de här kvadrat metrarna du ska komma till hem och se varje dag. Jag vet att det inte kommer kännas rätt om min egna personliga prägel inte finns där. Man kan alltid inspireras utav andra, men att låta någon annan inreda min lägenhet hade aldrig funkat för mig.

Som jag sa igår så har jag lite andra ideér för mina väggar. Vill väldigt gärna ha det så ljust som möjligt eftersom att det får lägenheten att se större ut. Men bara för att väggarna är vita behöver dem nödvändigtvis inte vara tråkiga. Därför kommer jag pynta några av dom med väggdekor. Har hittat några som jag gillar jättemycket och som kommer passa perfekt, men jag är fortfarande lite osäker på vissa.

1.  2.
3.  4.

5.

1. Det första man kommer se när man kommer in i min hall är de här väggorden.
2. En stor streckkod som jag har tänkt att ha i köket med mitt namn i siffror. 513912241186 (Emily K 86)
3. Ett & som ska vara ca 1m högt. Tanken är att den ska byggas på om och när Emily blir ett Emily "&".
4. Till klädkammaren
5. Kanske till sovrummet, vet inte än, det får inte bli för gulligt.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: mysan

ville bara säga att jag köpt några väggord,faktiskt likadana som dessa, på tradera! Betalade 97för den dyraste!!!med frakt....ett tips bara..kram

2009-10-08 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0