Why do bad things happen to good people?

Helgen:

Festade till det med Miss Wawer. Hamnade på Pascha där de hade bjudit in en kvinnlig strippa. Marcus Mellgren (pianokillen), fick sig en omgång av henne. Antar att "pianotricket" fungerar för honom. Vidare till Cardinal, had a blast med Julie, Gurre, Tysken och Scotti (fick frågan: Är du från Elfenbenskusten?). Kvällen förstördes då jag fick stryk av inget mindre än en fullvuxen alban (vad annars). En feg jävel som tydligen gillar att slå små tjejer. Hatar numera albaner till fullo! Brukar inte dra alla över en kant, men jag är snart där! Hoppas och ber till Gud att ni dör ut!

Idag:

Flyttade till Micaela då jag absolut inte vill bo hemma av olika anedningar. Får ändå min egna nya lägenhet på torsdag (tidigare än väntat). Detta är väl det enda roliga i mitt liv för tillfället. Älskar dig Micki för att du finns där för mig och för att jag får bo hos dig.

Imorgon:

Sova (då jag inte har gjort det ordentligt på många dagar). Efter det blir det same old same old, nämligen träning och sen jobb!

Tråkig blogg idag? Mja. Bryr jag mig. Inte ett jävla dugg!

Bilder? Okej då!




Ciao!




Kommentarer
Postat av: Micke(aela)

Älskar dig med!!! <3 älskli...!Söt...nos! ;)

2009-10-13 @ 02:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0